Direktlänk till inlägg 16 november 2012

För fort

Av Mattan - 16 november 2012 12:26

I bland är det konstigt hur fort allting kan gå, så fort att ingen i närheten hinner med sina egna tankar. När allt sedan blir ett faktum börjar den långa processen, en jobbig en. Jag är så kluven på något konstigt vis men känner väl mest med de andra. Det drabbar några av de som jag håller allra närmast och det gör mig illa och ledsen! Alla vandrar vi samma väg, andra fortare än vissa, men trots det vänder det världar upp och ned när den bara kryper på sådär. Jag är med dig och er varje dag i tankarna!!!

Jag sitter vid mitt köksbord och tittar på ett tomt golv, vi har ganska mycke utrymme om man fick använda det rätt. Nu ska vi använda det smart istället och få in våran nya säng, för vi här ju så här, vi sussar brevid köksbordet. Låter kanske skumt men de funkar för en tid så då kör vi på de! Izak sover ute i vagnen med banvakten så nojiga mamman ska höra när han vaknat. Trots det kollar jag ut genom fönstret utan att riktigt se hela han tusen gånger bara ifallatt, tänk om den där vakten inte skulle funka ändå. (Ingen hönsmamma här inte). Jag längtar tills ikväll då jag får hem min man men ändå ska lämna han för att gå på breaking dawn part 2 (my gosh) och sedan får hoppa i NYA sängen. Sen längtar jag tills imorgon då vi får vakna tillsammans alla tre och sedan ska jag jobba kvällen på mitt kära jobb, som jag har längtat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattan - 10 januari 2013 16:31

Jag kunde inte sova igår, helt omöjligt. Samma tankar i huvudet hela tiden, lite tårar, lite leenden av minnen, de är svårt att komma ihåg de dåliga i en sån här situation men de är väl så det fungerar. Vad än som har hänt i det förflutna så blir jag...

Av Mattan - 9 januari 2013 22:28

Det är svårt att se någon så nära ledsen men det känns fan hopplöst att inte se utan bara veta. Än fast jag inte skulle kunna göra något alls för att påverka situationen så skulle jag så gärna bara vilja hålla om och ge en kram och säga att vi har ju...

Av Mattan - 29 december 2012 21:13

Ju mer jag tänker på att bo i hus, att det kanske inte är allt för långt bort, ju mer galen blir jag av att bo i detta lyhörda hus. Jag vill fan inte vara bjuden på fest nästan varje helg, än mindre vill jag bli väckt av efterfesten som man så vacker...

Av Mattan - 19 december 2012 20:07

Snart äre jul här i vårt hus, fast de känns inte alls så då de mer känns som vilken vecka som helst i detta trånga näste. Jag skulle vara den lyckligaste tjejen på jorden om vi hade ett hus! Ett hus där vi kunde bjuda in både Persson släktet likaså W...

Av Mattan - 14 december 2012 12:52

Dagens fetaste fail utspelade sig alldeles nyss! Izak skulle sussa lunch men låg och kvittrade som en söt liten fågel, ganska vanligt tycker jag lite som det brukar vara ibland. Ända tills hjärtat stod utanför izaks rum (när han äntligen hade somnat)...

Ovido - Quiz & Flashcards