Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Jag vart solo

Av Mattan - 28 november 2012 21:48

De vart en solokvist kväll för mig ikväll, izaken sussade gott vid halv åtta och hjärtat åkte till Peder för att hjälpa till med köket dom håller på att fixa. Jaha, vad gör man då? När man har myror i brallan och helst av allt hade dragit ut på en snabb promenad. Jo, man sitter blixt stilla och tittar på tv och längtar (med stora bokstäver) tills imorgon då det är dags för första träningspasset sen for ever! Jag är så nedrans taggad men kommer nog inte säga detsamma imorgon än fast det bara är ett corepass så kommer min oerhört otränade kropp dö dödensdöd!! Men hua vad himla skönt det ska bli efteråt, jag riktigt längtat efter att få känna att kroppen har blivit piskad det var allt för jävla längesen. Innan det lilla träningspasset ska jag dumpa Izak hos mormorn och åka och klippa mig, skönt nanting. Lite spännande att se hur det i slutändan kommer att bli, för än fast jag har kort hår är jag redo för någon slags förändring, så redo som man kan bli.

Nu vill jag duscha men sånt måste man göra tillsammans i detta hem för annars räcker inte varmvattnet. Så jävla värdelöst! Jag som är dusch kungen egentligen men så måste jag skynda mig mer än vanligt för att varm jävla vattnet försvinner, pest och pina. Men jag sitter väl här ett tag och inväntar min karl då så vi kan bli rena även ikväll. Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattan - 10 januari 2013 16:31

Jag kunde inte sova igår, helt omöjligt. Samma tankar i huvudet hela tiden, lite tårar, lite leenden av minnen, de är svårt att komma ihåg de dåliga i en sån här situation men de är väl så det fungerar. Vad än som har hänt i det förflutna så blir jag...

Av Mattan - 9 januari 2013 22:28

Det är svårt att se någon så nära ledsen men det känns fan hopplöst att inte se utan bara veta. Än fast jag inte skulle kunna göra något alls för att påverka situationen så skulle jag så gärna bara vilja hålla om och ge en kram och säga att vi har ju...

Av Mattan - 29 december 2012 21:13

Ju mer jag tänker på att bo i hus, att det kanske inte är allt för långt bort, ju mer galen blir jag av att bo i detta lyhörda hus. Jag vill fan inte vara bjuden på fest nästan varje helg, än mindre vill jag bli väckt av efterfesten som man så vacker...

Av Mattan - 19 december 2012 20:07

Snart äre jul här i vårt hus, fast de känns inte alls så då de mer känns som vilken vecka som helst i detta trånga näste. Jag skulle vara den lyckligaste tjejen på jorden om vi hade ett hus! Ett hus där vi kunde bjuda in både Persson släktet likaså W...

Av Mattan - 14 december 2012 12:52

Dagens fetaste fail utspelade sig alldeles nyss! Izak skulle sussa lunch men låg och kvittrade som en söt liten fågel, ganska vanligt tycker jag lite som det brukar vara ibland. Ända tills hjärtat stod utanför izaks rum (när han äntligen hade somnat)...

Ovido - Quiz & Flashcards