Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Mattan - 4 maj 2010 18:38

Efter lite zyx i käften fick jag i mig nästan en hel omelett,

snacka om att zyx är ett vinnande koncept! Emma kom och

hälsade på och gav mig lite energi till att gå ut med hunden.

Stackar Mini som har en sån tråkig matte just nu, och stackars

Emma som har en sån sjuk och bedrövlig bästa kompis!

Nu kom jag på att jag har glass i frysen, närmare bestämt

"Ben&Jerrys" såatte, nu vet ni ju vad jag ska göra resten

av kvällen. Feta i mig glass och zyx!! Och krya på mig, för

meningen var ju inte att jag egentligen skulle vara sjuk nu.

Fast det är klart, kroppen behöver nog denna vila, så börjar

vi på ny kula om någon dag.

Av Mattan - 4 maj 2010 14:14

Men gud vilken tur att man alltid ska öppna käften utan

att tänka, för det mesta. Vet ni att för någon dag sedan

sa jag till min kära Emma att jag behövde en förkylning.

Ja och det förstår ni ju nu att jag aldrig skulle ha sagt!
För nu ligger jag här i sängen med hals ont och mår kasst

som bara sjutton. Ska man se det ifrån den positiva sidan

valde jag lätt rätt dag för att vara sjuk på. För regn är

väll kanske inte mitt favorit väder när det är kallt.

Så nu väntar jag på att min snälla mamma ska komma hit

med zyx och nässpray, annars går jag väl åt! Sedan ska

jag bädda ner mig i soffan och titta på film resten av

dagen. Kanske Harry Potter maraton, eller Twilight maraton,

eller så ser jag bara en massa jävla chicflicks!

Över och ut från en sjuk och ynklig Matilda.

Ovido - Quiz & Flashcards