Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Mattan - 19 augusti 2011 12:28

Vissa saker sätter min kropp stopp för nu för tiden, jag är

ganska så tacksam för det. Hade den inte sagt till hade jag

som vanligt inte lyssnat och fortsatt med vardagen som den

är. Men ser ni att nu har jag en till sak att tänka på och äger

inte min kropp själv längre. Det märks också väl när jag ska

sova och vill ligga på sidan (helst på mage men det går ej)

då buffas det och turbo sparkas det tills jag snor på mig.

Fan vad skönt det ska bli att kunna ligga hur man vill sedan.


Nu ska jag efter en hel förmiddag i säng och soffa ta mig

an en balett med dammsugarn. Först och främst ska jag

he på musik som överröstar grannens, annars kan man ju

inte städa!


Ikväll börjar myset och räcker hela helgen lång!

Ovido - Quiz & Flashcards