Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Mattan - 3 februari 2011 11:25

Jag har väl aldrig varit med på värre!
Alltså förkylningen jag har nu, en sån har jag inte

haft på väldigt länge. Igår bröt det verkligen ut med

38 i feber och nysar till förbanelse. Morgan sa att han

aldrig hade sett mig så dålig, och ungefär så kändes det

för mig också. Jag orkade ingenting och kände mig som

en påse skit. Idag känns det en aningens bättre fast än

jag har nysit säkert 50 gånger senaste timmen. Det är

nackdelen när jag är såhär förkyld, då nyser jag

like there's no tomorow. Helt galet!


Nu ska jag krasha i soffan framför tv.n för det

är väl det jag orkar för tillfället. Dricka min älskade

fruktsoppa och vänta på att hjärtat ska komma hem

på lunch och tycka synd om mig. Blä!

Gode guuuuuud gör så att jag är frisk i helgen.

Det räcker väl med att jag har legat sen i Måndags.


 

Så här känner jag mig!

Ovido - Quiz & Flashcards