Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Mattan - 11 februari 2011 16:17

Det är Fredag och jag är äntligen hemma ifrån jobbet.

Hunden är rastad, Telia sakerna har kommit, dock får

jag inte koppla in det för ens den 18.de. Kul.

Plus att jag firar in helgen med Urinvägsinfektion och

en tidig kväll p.ga jobb imorgon. Kan never bli bättre!


Så nu sitter jag här, kissnödig nanting och väntar på

att klockan ska närma sig fem så att mitt hjärta kommer hem.

Sen ska vi laga mat, sätta oss i soffan, äta maten, sen äta

fett och flott och ha världens Fredagsmys! Sen ska jag försöka

sova då jag ej sov många timmar i natt p.ga kissnödigheten.

Vänta på att penecilinet börjar fungera ska jag också göra

ikväll, ibland är det tur man jobbar där man jobbar!


(Jag ser ju nu att allt ser så negativt ut, så är ej

fallet jag är nöjd över Fredagen. Det enda jag gärna

hade skippat var Uvi:n, men what the heck!)

Ovido - Quiz & Flashcards