Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Mattan - 8 juli 2012 18:33

Mina grabbar tog en sväng på rullskrillor och vagn så jag är i skrivande stund solo.

Och till min stora förtjusning så vankas det Teen mom avsnitt som jag inte har

lyckats sett än så jag tar tillfälle i akt! Laddar lite batterier inför ytterligare en

veckas jobb, nu på hemmaplan avd. 16 och inte hela fulla veckan utan tre vardagar

och hela helgen. Sen kommer jag jobba mindre vilket känns bra då hjärtat får

semester efter den kommande veckan, hur mysigt!


Izak är så himla rolig nu. Så fort det kommer nån svängig bit så diggar han

med, och tack gud för det för det blir ganska mycket musiklyssnade här hemma ibland.

Han kryper och utforskar allt, han försöker resa sig upp och det går ju fint...ibland.

Det är mycket nya miner och idag kom även en snygg "sur-min" snacka om rolig min!

Senaste två dagarna har varit lite griniga och gnälliga och idag förstod jag vad som

(troligtvis) är på G, en till tand. Måtte den komma fram fort för han blir så himla

störd av dessa gaddar, stackars min lilla bebis.


I övrigt har jag inte så mycket att tillägga förutom att jag beundrar mitt hjärta

till tusen som står ut med mina humörsvängningar som kommer till som tätt.

Jag tror jag blir tokig på mitt lynninga humör, från ingenstans blossar det upp

och sedan är det över på ett tag med en bivärkning. Jag får ju så jävla dåligt

samvete när det blir sådär. Än fast min underbara kille kanske tycker att jag

är fan själv så känner jag att jag är det, blä! Hoppas det försvinner illa kvickt.

Summasumarum så älskar jag min kille mest på denna jord, han är mitt allt!  


 

Du och jag!   

Ovido - Quiz & Flashcards