Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Mattan - 25 juli 2012 20:57

Idag jobbade jag min sista dag på schema och det känns fin fint! Än fast det är skönt att jobba och få prata lite "vuxen prat" så har jag verkligen längtat att få vara hemma med mitt hjärta utanpå kroppen! Nu ska vi få ordning på rutiner igen, lite nya rutiner ska vi försöka oss på faktiskt. Men först och främst ska vi ha semester alla tre och herre gud vad skönt det ska bli! Senast jag och hjärtat var ledig såhär länge tillsammans var närIizaken kom så det är alltså dryga nio månader, my gosh. Så nu ska vi enbart mysa loss i en och en halv vecka och inte göra allt för många knop. Det hade ju gärna fått blivit lite fint väder så vi kan få inviga risön, Izak skulle ju verkligen gå bananas där!

Förresten vägde vi och mätte Izak idag, nu när han är 8månader och 3veckor väger han 10,7kg och är 79,5cm lång. Liten börjar verkligen bli större! Han har precis fått sina två framtänder och en hörntand är på väg fram också, varför inte liksom? Jag brukar ju säga det, ska det va så ska det va, verkar som Izaken tänker det samma. Han är överallt och ingenstans, det kryps, ålas, klättras, stås, hoppas och ylas. Älskade älskade du vad du gör mitt liv! Kärleken som jag har till dig mitt lilla hjärta är så oerhört gigantisk stor och går inte att beskrivas med ord!!!

Ps. På fredag går jag ut min en del av de finaste flickorna på denna jord, (inte nog med det så är dom de bästa vännerna också) och vi ska ha det så jävla roligt. Izakens första natt hos mormor, shiiiet vad spännande. Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards