Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Mattan - 9 januari 2013 22:28

Det är svårt att se någon så nära ledsen men det känns fan hopplöst att inte se utan bara veta. Än fast jag inte skulle kunna göra något alls för att påverka situationen så skulle jag så gärna bara vilja hålla om och ge en kram och säga att vi har ju varandra. Inte för att de är någon tröst precis men vi har verkligen varandra och jag hoppas vi håller ihop! Jag hoppas ni tar vara på varandra där borta, jag sitter här hemma och är med er varje sekund i tankarna. Det som gör mest ont för mig är att jag vet att ni lider mer än någonsin, de gör mig så ännu mer ledsen!

Jag hoppas allt går fort så du slipper plågas in i det sista, att du rockar vidare med ett leende på läpparna. Och än fast du har levt ditt liv som du har och ärrat vissa så mycket som du har så önskar jag dig allt gott där borta! Du kan vara stolt över dina för trots vissa svackor så är dom helt underbara och dom älskar dig högt, det vet jag.

Och än fast jag inte har visat mig på år så känns det i mig. Det gör ont och ännu mer ont gör det när jag vet hur ont det gör för dig och er!

Fy fan vad livet kan vara orättvist!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards