Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Mattan - 3 januari 2011 16:26

Axel är precis hem skjutsad, lillen han var döds trött

i soffan all day. Kanske för att han hade tittat på tv

tills klockan var närmare fem på morgonen? Kanske.


Jag har bytt gardiner i vardagsrummet, nu är jag

dyng less på julen och allt som hör till!

Så nu är det bara gardinerna i sovrum och bort

med alla jävla tomtar som återstår. Vi får se hur

långt jag hinner innan hjärtat kommer hem.

Sen to night är det fan träning som står på schemat,

jag har bestämt att Morgan ska vara min PT.

Det blir bra, jag är så pepp för att börja träna igen!

Hemma kan jag inte gå och bli tjockare heller.


Nu ner till tvättstugan!

Av Mattan - 3 januari 2011 10:30

Så huxflux var det nu mer 2011 det måste man komma

ihåg om man ska skriva datum någon gång. Det nya

året firades in med mitt livs största kärlek och vänner.

T.om att jag träffade på Lövet, vi har inte setts på

nyårsafton på tusen år tror jag, helt fantastiskt!

 

Hjärtat och jag på Nyår.


Så nu är det bara att vänta in alla fräna saker

som skall ske detta år, det blir fint de!

Vi börjar med jobb i veckan.


Nu ska jag ta och hoppa på Axel som ligger

i våran soffa och sussar så sött, eller nu

ljög jag, jag ska låta Mini hoppa. Jag ska

stå och titta på och skratta bara.

Sen ska jag ner till tvätten som är ett berg

men som gärna får bli ingenting under dagen.


Ovido - Quiz & Flashcards