Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Mattan - 20 januari 2011 11:52

Halva dagen har redan gått och jag känner mig kappt vaken.

Trots promenad, framskottning av bil och diskning.

Det ska bli skönt att jobba ikväll samt imorgon, för nu är

jag så innerligt less på att gå omkring hemma. Inte nog med

att man blir ganska göra-lös vissa dagar, man blir ju så hemskt

slapp! Man orkar inte gör någonting. Dessutom blir jag oerhört

osocial, orkar och vill knappt träffa folk. Och det är tåkigt.

Så ni får fortfarande hålla en tumme för min skull så kan vi

hoppas att jag snart slipper sitta här hemma dagarna i ända.


Nu ska jag börja betala lite räkningar bara

för att det är så jävla roligt!

Hoppas hjärtat kommer hem på lunch snarast.

Kom nu Morgan, jag behöver en kram!


Imorgon kommer min älskade moster hem,

dock inte i glatt ärende, men ändock!

Henne saknar jag ofta och mycket så jag

hoppas vi hinner ses ganska mycket i helgen.


Ovido - Quiz & Flashcards