Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Mattan - 27 januari 2011 12:55

Woh! En dag närmare Fredag och en hel helg med

massor av mys och aktiviteter, i like. Men vi

börjar med denna dag som hittills har bestått av

ingenting. Förutom att hjärtat nyss har varit hemma

på lunch och sånt gillar jag, ne nu ljög jag, jag älskar't!


Så nu ska jag fundera på om jag också kanske

ska käka lunch, för jag börjar bli hungrig.

Sen ska jag vänta på att klockan ska bli 14.35

OC börjar på kanal 5. Herre gud vad jag

älskar att dom har börjat sända det ifrån

säsong 1, jag sitter som en slav (igen).

Så det blir inte allt för stora rörelser idag,

kanske lika bra det så slipper jag lida av min

tränigsvärk som börjar smyga sig på.

Men fi fan vad skönt det är när det känns att

man har gjort något, gymmarN har ni här!

Ovido - Quiz & Flashcards