Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Mattan - 24 juli 2011 23:06

Ja jag säger då det, en hel vecka sedan jag bloggade, skämmes!

Sen sist har jag och hjärtat flytt vardagen i Hudiksvall, tills vi åkte

hem och jag började jobba igen. Trots jobb har vi hunnit vara på

Rotsidan och bränt ihjäl våra arma kroppar. Jag ville tydligen

servera kokt bebis för det var magen jag brände mest, skönt!


Helgen har vi spenderat tillsammans då jag har varit ledig nu

sista helgen innan allvaret börjar för oss båda igen.

Vi har hunnit fiska med Cecilia och Fredrik, hälsat på älskade

moster och kusiner som nu mera bor i Sverige istället för Spanien.

Sist men inte minst har vi hunnit flyttat ut hela sovrummet till

matsalen för att måla och tapetsera om sovrummet och förstår ni

vad jävla bra det vart! Den dagen jag orkar ska jag lägga in bilder

i datorn och ut på bloggen.


Nu ska jag och den vilda bebisen kila in i duschen med en

mycket snygg och helt underbart fantastisk kille, det ni!

Sedan ska vi nanna kudden då det är upp med tuppen som

gäller imorgon, käre Måndag varför måste du finnas?!

Ovido - Quiz & Flashcards