Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Mattan - 29 juli 2011 10:53

En annan råkade ta en fin sovmorgon idag, znoosa är bland

det bästa jag vet! Det är inte det bästa sparven vet för den

sparkar occh buffar och blir rädd för signalen. Den får banne

mig ta och lära sig, sova är ju skönt! Nog för att jag är ganska

så övertygad om att en favorit syssla i början är att sova.

Nog prat om det, annars somnar jag väll om!


Igår fick vi hem en byrå från Ikea som vi lite snabbt snickra

ihop, med vi menar jag Morgan. Jag var skruv ansvarig, och

det är väl bland det största ansvaret det! Snyggt vart det

iallafall i vårat nya fina sovrum. Nu börjar jag äntligen trivas

här hemma igen. Det har varit (och är fortfarande) extremt

jobbigt sen Mimpan flyttade upp till himlen, men nu börjar jag

verkligen förstå vad som komma skall så nu är det lite lättare.

Så nu ska jag vika nytvättade bebis kläder och inviga ny byrån,

förstår ni vad overkligt det är, men ack så mysigt.

Jag börjar längt som f a n och nyfiken blir man också, vem är

egentligen där inne? Min spanska 9 åriga kusin bestämde igår

att det var en kille, medans mamma tjuras på med att det är

en "Sally" och på jobbet säger dom hälften hälften ungefär.


Nu ska jag mysa med bebis kläderna och drömma mig bort

till hösten som jag längat efter som aldrig förr. Jag är banne

mig glad att det nalkas Augusti på Måndag, i like stormsteg!

Ovido - Quiz & Flashcards