Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Mattan - 15 oktober 2010 09:22

Men förstår ni gott folk att jag har lyckats gått en

promenad (i tre minus) och käkat frukost innan nio.

Alltså...jag äter inte frukost, eller jo när jag har

varit vaken i typ två timmar. Men idag lyckades jag

peta i mig frukost efter en timmes vakenhet.

Det där pepparkaksbrödet Mio gav mig recept på

det är fan grejer det! Jag är lite kär i det brödet.


Så nu är frågan vad jag ska göra nu när dagen

kommer vara för evigt. Jag ska iallafall diska

till att börja med. Så ska jag försöka ge mig

på att sätta upp väggdekorationen jag fick

av älskade Lövet igår. Gulle henne hade köpt

den fina dekoren till mig igår, och glad vart

jag för den ville jag verkligen ha! (Tack mitt Löv!)

Sen ska jag packa lilla väskan, dumpa hunden

hos morfar och vänta på att klockan ska bli

fem så hjärtat slutar. Idag blir det Fredagsmys

i Borga, härliga tider med en mini semester!

Jag tror jag ska mysa omkring i mitt nya

underställ jag fick av hjärtat igår hela helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards