Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Mattan - 21 oktober 2010 08:54

Jädrar anacka vilken fin morgon det är!

Jag trodde jag skulle tuppa när jag vaknade men

så hittade jag åt Morgan under mys-täcket och

då gillade jag tillvaron igen. När den grabben

pös till jobbet tänkte jag att jag skulle sussa

lite, lite till. Men det tyckte inte Mimpan inte!

Så nu har vi varit ute på en promenad i härliga

sju minus grader, nice. Mimpan bli sur på mig

då det är kallt, ungefär som att jag är någon

slags tjenis med vädergudarna. I'm not.

I vilka fall som hellst är det som sagt en grym

morgon, solen är framme, himlen är blå och

luften är frisk. Allt det där tillsammans med

denna är fan kärlek! Allt blir så vackert.


Nu till något helt annat.

Min bästaste bäste vän och pacemaker

fyller år idag. Tänka sig att hon blir ett

år äldre just denna vackra dag, man

blir inte förvånad. Hoppas du får

världens bästa dag Lövet och att du

får allt du någonsin önskat dig!

Grattis till Emmas söta gud dotter

Olivia också som fyller hela ett år.


     

Finaste födelsedagsbarna!

Ovido - Quiz & Flashcards