Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Mattan - 18 oktober 2010 21:20

Nu är det så himlans fint här hemma!

Våran nya soffa står på plats i vardagsrummet

ungefär som handen i handsken som resten av

mitt liv nu för tiden. All tvätt är snart tvättad

och förhoppningsvis torr inom en framtid.

Mat har ätits, och nu står bullar på jäsning,

förstår ni vilken perfekt tillvaro jag har.

Axel verkar trivas ganska bra i skrivande

stund också, han har tagit beslag på våran

zackosäck och Morgans PS3. Där har han

suttit sen fyra typ, med ett mindre avbrott.


Nu ska jag kika degen sedan är det

soffhäng på schemat. Mys för hela

slanten med den bästa killen jag vet!


 

Ett annat soffhäng

vankades tidigare idag.

Av Mattan - 18 oktober 2010 09:23

Jag har gjort det igen gott folk, jag lyckades gå en

promis plus käka frulle innan klockan nio! Heja mig.


Helgen har varit tipp-jävla-topp!

En mys helg vart det verkligen, med lite inslag

av traska runt i skogen och lerduvs skytte.

Och medan Morgan letade pippibördar att skjuta

på i skogen så gick jag runt och fasade för att

en älg eller kanske en björn skulle ligga i bakhåll

på oss. Det är tur att hjärtat kan sin sak, för jag

hade lika bra kunna lagt mig ner i forsterställning

och dött av rädsla ett tag. Då kände jag att jägare,

det ska jag nog fan i mitt skal aldrig bli inte!

Sen var det dags att pricka av en sak på min

"innan jag dör lista". Jag fick nämligen prova på

att skjuta lerduvor! Om jag är bäst? Men skoja!
Jag prickade den där lille orangea lerkakan på

andra försöket, nöjdtjej_87.


Idag bär det av till Långsele för att hämta våran

nya soffa, och jag gillar't!

Ovido - Quiz & Flashcards