Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Mattan - 22 oktober 2010 20:19

Middag med småbröderna är intagen, gött!

Promenad med Mini är avklarad till en viss gräns,

jag sprang på en stor fin räv, blev rädd och vände.

Jag förstår fan inte vad dessa djur vill mig?!

Är det inte rådjur så är det rävar eller gäss.

Peder har också stött på ett mördar djur i dagarna,

eller ska jag säga mördat. Ett halvt rådjur hittade

han, jag fick ett mms på det, why not liksom.

Dagen efter hittade han resterande halvan nergrävd.

Mums! Jag vill inte springa på det äckliga lodjuret

som har gjort det där inte.


Nu ska vi åka och köpa fake snus till mig

plus hälsa på uppe på Industrivägen.

Sen är det banne-mitt-kak Fredagsmys!

Av Mattan - 22 oktober 2010 12:42

Men äntligen är det Fredag, som jag har längtat!

Idag när klockan slår fem får jag äntligen ha min

kille för mig själv i två dagar, fantastiskt.

Så ikväll blir det tacos med bröderna plus Jocke,

sen blir det Harry Potter maraton med hjärtat.

Vilket betyder att vi kommer hinna se typ en film

idag, och har fyra filmer kvar efter det.



Nu ska jag slappa i soffan lika mycket som

Mimpan gör, för jag tänker inte göra något

alls idag! För fan så skönt det kan vara ibland.


Ovido - Quiz & Flashcards