Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Mattan - 28 oktober 2010 14:42

Nu har jag pratat med min kära moster på msn

i timmar, då blir jag på bättre humör. Hon förstår

mig på ett sätt som inte många andra gör, vi är

trots allt av samma skrot och korn.


Hittade dessa bilder på min mail sen

i sommras. Gulle ungar och älskade familj!!!

 

Emilys dop.


 

Älskade, älskade morfar, och guson Johan.


 

Älskade morbor och guddotter Emily

och gudson Johan.


Och halva jag och hjärtat.

Världens mörkaste bild, men det gör inget.

 

Av Mattan - 28 oktober 2010 11:02

Jag hatar pengar, det är en sak som är säker.

Nyss fanns det pengar på kontot, och nu är dom

long gone. Härliga underbara ekonomi jag har!

Jag skulle inte dö om den vart stabil, så att säga.


Nu ska jag äta brunch, packa väskan, fundera

på hur jag ska färga mitt hår. Sen ska jag bara

vänta och vänta tills hjärtat slutar jobba.


BLÄ!

jag hatar löning, det ger mig grym ångest.

Ovido - Quiz & Flashcards