Alla inlägg den 9 april 2012

Av Mattan - 9 april 2012 21:18

Serriöst!

Hur kul är det att sitta vid datorn nu för tiden när man varje gång måste

he i sladden då batteriet har valt att lämna detta liv. Ja, ne, inte så kul!

Vem har tid och ork att langa fram laddarsladden för att ens kunna starta

dumburken, ja inte jag iallafall. I know, dagens ilandproblem! (jag är lat).


Påsken har för oss varit tiptopp snacka om myspys hela helgen lång.

Älskade lillebroren Axel har varit hemma på visit och sånt gillas, Enköping

var också här med dom träffade vi inte för barna valde att spy och jag önskar

inte Izak magsjuka när han är så liten. Synd men what to do liksom.

Men vi har iallafall hunnit med middag hos mamma och Peder med moster

med familj samt fyra spanska pratiga brudar, Izak tyckte inte om dom inte.

Sen har vi hunnit med promenad, hus-span och familjemys!


Nu sitter jag har och väntar på att hjärtat ska komma hem ifrån bäverjakt.

Vi ska ha lite Söndagsmys så här på en Måndag, hua vad dagvill man blir när

det är lång helger! Satan. Imorgon är det back to vardag och det gillas ej.

Tur de är kort vecka igen så man får hem sin karl lite fort.

Ne, nu ska jag surfa vidare på nätet, HEJ!

 

Jag och älskade ungen.

Ovido - Quiz & Flashcards