Alla inlägg den 26 april 2012

Av Mattan - 26 april 2012 11:06

Men shit pommes vad denna vecka går sakta, jag kan icket förstå!

Och att det var så oerhört pissigt väder idag kommer inte göra det bättre.

Jag har lite små fix och trix att göra idag och än mer imorgon, det sista

inför dopet ska ordnas. Jag tror nästan jag börjar bli lite nervös, över vad

vet jag inte riktigt kanske att något ska gå åt pipsvängen? Kanske.


Izaken sover fast bara för att jag skriver så lär han vakna inom kort.

Jag har iallfall hunnit duscha och ätit frukost, skönt att få nån morgon

med lite egen tid! Vi får se vad dagen bjuder på, om jag ids ha mig iväg

på någon längre tur i detta skit väder eller om vi myser på här hemma.

Ikväll ska vi iallafall iväg och umgås med mina högt älskade vänner, Felizia

och Brallan och Neo. Medans jag och Izak roar oss med vänner så ska hjärtat

ut och jaga bäver.


Imorgon är det äntligen Fredag den kommer bestå av sista fixet, dukning

av lokal, bakning och strykning av kläder. Jag måste läsa lite text också

så jag kan grina hemma åt den och försöka grina så lite som möjligt i körka.

Jisses, vad har jag gett mig in på?!

 

Ovido - Quiz & Flashcards