Alla inlägg den 12 april 2012

Av Mattan - 12 april 2012 20:08

Härligt med Fredag imorgon!

Hela helgen framför oss plus trevliga middagsgäster imogron, lovely.

Lördag tänkte vi spendera i Birsta med spenderar brallorna i on mode.


Idag har jag och Izak haft en slappar dag, så jävla väl behövligt ibland.

Man har full fart hela dagarna och glömmer bort att ta det lugnt nån gång i sänder,

så idag hade vi sovmorgon till halv elva (alltså omsomning) sen morgon mys i sängen

och sen massor med bus och lite soffmys på det som pricken. Just nu ligger han och

sussar sött här i soffan brevid mig. Åh, jag vill bara krypa in under skinnet på honom,

fy satan vilken fin kille vi har!!! Jag kommer aldrig få nog av denna unge, nähäveher.

Hjärtat åkte och skulle panga väder i vad jag sa var perfekt jaktväder men är nu på väg

hem i vad som blev skit jaktväder. Inte tänker jag gråta över det inte.


Jag är kass på att blogga i know!

Hade ju varit perfa om bloggplatsen kunde feta ut med en app

då jag nästan bara surfar på telefon now days. Herre gud, dagens teknik alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards