Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Mattan - 2 maj 2012 21:57

Onsdag mitt i veckan och denna dagen har varit en mycket bra dag!

Att ha hjärtat hemma på hel tid skulle jag lätt kunna vänja mig vid,

förutom att man blir helt dagvill så är det hur underbart som hellst.


Idag har vi varit på banken och skaffat oss ett lånelöfte så nu är det

bara att hålla ögon och öron öppen vad gäller hus letande, spännande!

Efter bankmötet lunchade vi på Thai viket var år och dar sedan och gott

som fan, precis som vanligt. Sen bar det iväg mot Näsåker för att tattuera oss.

Vi skrev såklart Izak båda två, jag på innerarmen (smärta) och hjärtat på

underarmen, huuuuur fint som hellst. Medans vi roade oss alldeles för oss själva

var Izaken hos mormor och mopparn hele långa dagen. Det hade gått super och

han hade kört slut på dom, eller var det tvärtom? Han tvär däckade vid halv nio,

och då mina vänner, då är han trött. Han vaknade dock nyss av att han hade

tappat tutten för den behöver man tydligen ha i munnen jämt när man är sex månader.

För sex månader det är han i talande stund, eller snarare om 19 minuter.

Fy farao vad tiden går alldeles för fort! Jag kan icket förstå att det har gått sex

hela månader, det känns bara som veckor. Han är det finaste vi har!


I Lördags hade vi dop för lilleman, det vart så himla fint!

Han var nöjd och glad och prällen gav han topp betyg på uppförande.

Festen efter blev också över förväntan, tusen tack allihopen!!

Så nu är Izaken en fadder rikare (på papper) och en till fadder rikare utan papper,

Emma och Cecilia tack för att ni vill ta på er att vara fadder till Izak.


Så jag bju väl på lite bilder så inte Lövet bli arg på mig.

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards