Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Mattan - 16 maj 2012 10:02

Äntligen börjar den riktiga våren komma!

Att vaka upp till en spottsprutande unge som bjuder på världens leende när man

visar att man är vid liv och ordentligt solsken på det, de måste vara livet det.

Det enda som saknades vad en snygg kille brevid mig, men han hade liksom

hunnit iväg på jobbet han. Därav längtar jag till imorgon för då han herrn i fråga

ledig och jag älskar't! Min finaste kille.


Igår tog vi oss ut på en lång promenad jag och Izaken för då bjöds det ju också på

fin fint väder. Han spanade på allt som paserade, gulle han, han börjar verkligen

vara ett litet barn och ingen bebis. Efter promenaden stannade vi ute ett tag och

det där med gräs var en mycket spännande sak ska ni veta. Efter middagen skulle

hjärtat åka och jaga bäver så jag och Izak packade ihop oss och åkte till mamma.

Izaken hade lite feber så han tvär däckade i bilen så även då vart det en långpromis

med sällskap av mamma och Zanto, mysigt! Det hela slutade med att jag fick hål i

ytterligare en strumpa så nu har jag snart inga hela strumpor kvar, samt lite små

blåsor här och där på fossingarna. Om jag skulle behöva nya skor? Japp.


Idag får vi se om vi spar med promenad tills mamma har tid eller om vi tar oss ut

innan det, det är ju liksom ingen panik. Men ut ska vi för imorgon ska det tydligen

vankas regn hele dagen lång och då är det inge roligt att gå ju. Ikväll blir det

Onsdagsmys och eventuellt grillning de är grejer de!


Härliga liv!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards