Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Mattan - 17 maj 2012 21:10

Jag blir helt dagvill när det är "Söndag" mitt i veckan, fattar ingenting.

Fast ändock har jag lyckats förstå att det är Fredag imorgon och att hjärtat ska

pallra sig iväg på jobbet ända tills klockan fem, fy fan! Man blir så ruskigt bortskämd

när man är två hemma på dagarna, tur det snart är helg (igen). Idag har vi haft en

riktigt trött dag alla tre fast Izaken har levt rövare lite från och till ändå. Middag blev

vi bjuden på av mamma och Peder grillat är banne mig gott!! Efter käk och kaffe packa

vi ihop tröttmössan i bilstolen och drog vad som skulle bli en sövande sväng med bilen.

Sömnen kom aldrig så vi begav oss hem, hemma vart det gröt och soffmys samt hockey

tittning. Hockey tittning är det fortfarande men dock en person mindre i soffan då Izaken

har däckat i sängen med tutte och snuttis i högsta hugg. Han som hatade tutten förut ska

absolut ha den när han ska somna, och snutten den ska han promt ha sen i förrgår.

Ja, inte mig imot bara han somnar sött så får han ha det (nästan) precis som han vill.


I helgen vankas det vårmarknad och än fast det är samma skit varje år måste man ju gå!

Jag måste verkligen fynda strumpor då min ena sko har gått sönder och trasar alla mina

strumpor, en vacker dag kanske jag kan fynda skor också som pricken över i:et liksom.

Vad vi mer ska göra i helgen det vet jag inte riktigt än, det får bli en liten surprise.

Ovido - Quiz & Flashcards