Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Mattan - 25 maj 2012 10:48

Gott folk, vårat internet har lyst med sin frånvaro sen i Fredags, förrigår kom det tillbaka

efter ett samtal med Telia. Nedrans bananer, det var samma "fel" som sist. Men nu är man

back och track! Så här sitter jag, färdig för dagen, räkningarna är betalade och vädret är fiint.

Izaken sussar sött efter många om och men. När han vaknar blir det som alla andra dagar lite

bus och sedan lunch, efter det ska vi bege oss ner på stan där vi ska träffa x antal mammor

och busungar. Fika och bus står på schemat och jag älskar't. Igår tog vi en promenad med

Brallan och Neo ner på stan, Felizia och Erica kom också så vi tog oss en liten picknick i parken.

Solskydd till Izaken införskaffades för det ser ju ut som att det kan behövas dessa dagar, för

är det något om man måste vara rädd om så är det huden! När mamma fick sin hudcancer fick

vi oss alla en tankeställare, sola kan vara skönt men att leva är nog bra mycket skönare!!!

Så vad ni än gör gott folk smörj in er när ni ska ligga och pressa i solen, eller bara vara ute

i solen för den delen. Man ska ha respekt för moderjord.


I eftermiddag blir det middag hos min moster där vi ska fira min älskade mammas

födelsedag, hon blir hela 47 jordsnurr min lilla mamma. Vad hon önskar sig? En paraplydrink.

Hon ska nämligen ut och slira ikväll för självaste Clabbe ska befinna sig på Bowlingen, pahartehey!(?)

I allafullafall, GRATTIS mamma på dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards