Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Mattan - 29 maj 2012 14:10

Här sitter jag, igen, med en sovandes Izak brevid mig.

Emma har nyss varit här på en liten prat och fika stund, trevligt värre.

Hjärtat har varit hemma på lucnh förkyld som en tok är han, eller början

på att vara så förkyld iallafall, stackars min kille! Jag hoppas verkligen att

jag och Izak klarar oss ifrån det för de är inget jag vill vara med om just nu.


Resten av dagens tror jag visst vi ska försöka spendera en liten stund ute.

Bara Izak tänker ha en bra dag efter denna tuppis, har är lite upp och ner just nu.

Men så är det såklart med barn ibland är det bra och ibland är livet en aningens

sämre. Och är det tänderna som spökar så får dom ju banne mig ge med sig snart,

det har ju hållit på i snart två månader från och till. Blä!

Annars ska vi bara myspysa och invänta pappan hem ifrån jobbet.


   

Älskade hjärtat vårat!

Jag älskar dig så att det gör ont i kroppen.

Ovido - Quiz & Flashcards