Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Mattan - 1 mars 2011 12:20

I'm ready för ombesiktining idag!

Lite fundersam blir jag då mammas skruttiga bil igår gick

igenom besiktningen utan en enda två:a, medans min fick

tre tvåor. Är det så att jag måste sälja bilen för att köpa

en äldre mer rutinerad? Jag bara undrar...

Men, de tre felen är nu fixade och det borde betyda att

jag går igenom galant denna gång jag med.


Sedan ska jag boka klipp tid och köpa hår färg.

Jag sitter här i skrivande stund med orange färgat

hår, meningen var att jag skulle slänga i en ljusare

brun färg. Men, Wallinders jäntan som alltid ska vela

vad gäller håret blev sugen på röd färg i håret igen.

Så jag tror nog att jag måste köpa mig ett stycke med

rödfärg så jag känner mig som hemma igen. Eller?

Ja, vi får väl se vad vel-fia får för sig att göra med håret.


Nu ska jag göra mig redo för stads besök, herre min gud.

Jag har inte varit på stan sen min moster var hemma,

snacka om att jag är socialt handikappad nu för tiden.

Hörs HEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards