Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Mattan - 14 mars 2011 15:53

Måndag, en ny vecka och jag gillar't.

Förutom att jag har magknip, för det känns så där att

behöva springa till toan titt som tätt (varsågod för infon).

Det är dags att springa ner till tvättstugan där världens

tvättberg har flyttat in, fast det är klart det kryper ju i

storlek just nu och det är skönt! Sen ska jag gå ut med

Mini och sen ska jag försöka vila en blund. Insåg idag att

jag har fem osedda Grey's avsnitt att hinna ikapp! My gosh,

det blir mycket att göra här i dagarna ska ni veta.


Om en timme slutar hjärtat, då ska vi åka och handla

mat för veckan. Vi börjar dagen med köttfärssoppa,

den är så löjligt jävla god och så löjligt enkel att göra!!

Sen blir det röj i eftermiddag, pant, pappers insammling

ska till sitt nya gröna hem, och toan ska skrubbas.

Men först fortsätter jag med tvätten! Heja mig.

Ovido - Quiz & Flashcards