Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Mattan - 16 mars 2011 15:11

Här ligger jag och slappar i soffan, det är en sån dag idag.

Jag har haft Grey's maraton med Mini även fast hon konstigt

nog verkar ha noll intresse för den bästa serien i världen.

Jag fattar inte vad som försegår i hennes stackars huvud,

vem kan inte gilla serien?! Så ha så roligt alla ni som ska 

se avsnitt 11 idag på tv.n, jag väntar på avsnitt 17 jag.


Nu ska jag gå ut på en promis med Mimpan, tvinga henne

ut i fin vädret för någon måtta får det ju vara!

Sen ska jag slå in min mobil varsamt i ett fint litet paket

och skicka det till Mediamarkt. Fan, jag borde inte köpa

dagens ny modernigheter vad gäller telefon jag. De senaste

tre splitter nya telefonerna jag har haft har svikit mig rätt

så fort. Fast om jag tänker efter så har det jämt varit på

detta lilla vis, när jag fick min 3210:a så hade jag den i

två veckor, sedan sprack hela jävla displayen. Story of my life!



Ovido - Quiz & Flashcards