Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Mattan - 17 mars 2011 10:56

Började denna dag med världens bästa och underbaraste

dröm, som jag längtar tills den stunden!

Idag är det Torsdag, och inte Torsdag som hellst heller.

För idag kommer älskade morbror med familj hit till Sollefteå,

och ingen är nog gladare än lilla jag! Att få umgås med dessa

fina varelser, plus pussa och krama med min pussgurka och

min guddotter, livin' the dream!!! Dessutom är jag och Morgan

ledig tillsammans utan speciella aktiviteter. Det blir en tip topp helg.


Dagen börjas med lite tvätt vikning, sen ska jag

kanske ge mig på disken. Efter det måste jag göra

mig ordning för dagen för jag ska nämligen luncha

med mamma och mormor. Det är inte varje dag

man blir bjuden på en sån lunch inte!

Nu börjar jag officiellt dagen, hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards