Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Mattan - 7 mars 2011 12:39









Without your loving,
Without you I am weak.
Without your hugging I'm nothing but a freak.
Without you, baby,
Without you I cannot sing.
Without you, darling, I'm like a bird who lost its wings,
I'm not a thing.



Av Mattan - 7 mars 2011 12:35

Jag tror att jag är vaken, men är inte säker.

Efter en jobb-helg är jag hemskt trött, det där med att

kliva upp på morgonen är inte min grej riktigt. Även om

det funkar så vaknar jag inte till liv för ens långt efter.

Men idag när jag väl fick sova ut vaknade jag först kvart

i sju och trodde jag skulle få fnatt! Somnade om tills att

hjärtat skulle åka och jobba, sen låg jag vaken ett tag

tills jag äntligen somnade om igen och sov till halv tio.

Det behövde min kropp och knopp kan jag säga!


Solen lyser, Mini sover och jag har nyss ätit keso med

banan och kiwi, nomnom. Väntar nu på att hjärtat

kommer hem så vi kan göra en matlista för denna vecka

så jag kan åka och handla och greja på. Greja behövs

när man har jobbat en hel helg. Man har liksom inte tid

för annat än just jobb då. Men nu är jag ledig ända tills

på Torsdag, härligt värre!

Ovido - Quiz & Flashcards