Alla inlägg under april 2012

Av Mattan - 4 april 2012 15:00

Härligt med Onsdag eftersom det då blir Torsdag imorgon och då tar hjärtat

helg (som säkert så många andra) och har helg ända tills på Tisdag, gudomligt!!

Jag ska njuta av varje sekund, att ha min fina älskade familj samlad så många

dagar så himla underbart. Sen ska han säkert ut och panga bäver eller nått sånt

skogsmulligt, men det spelar ingen roll för han kommer ändå hem tidigare än fem.

Älskade karl vad jag älskar dig massa mest du är min andra hälft och utan dig vill

jag aldrig vara!

 


Idag har jag och Izaken varit på bvc det var dags för fem månaderskontroll och

sprutor, hjälp! Han vart klart godkänd av läkaren och fick en sån där OK stämpel

på skinkan. Sprutorna gick fin fint, grin i några sekunder och sen var livet helt i

sin ordning igen, älskade älskade unge! Efter bvc besök åkte vi vidare till mamma

och Peder och hälsa på. Där var även min moster på besök så vi drack kaffe och

snacka skit. Sen väckte vi min älskade lillebror som är hemma på visit, så drack

vi mer kaffe och snackade ännu mer skit. Efter mat för Izak och ägg och sill för

min del så åkte vi hem och här hemma sov Izaken lunch och jag glodde på hjärtat

medans han åt lunch. Nu vaknade Izak här i soffan så nu ska vi busa och sen ska

han få sin "middag", efter det skall det skalas potatis och kokas och sen inväntar vi

hjärtat för middag och Onsdags mys. Om det inte skall skjutas in pickadollen, ja alltså

inte jag utan hjärtat ska. Hörs Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards