Alla inlägg den 1 november 2011

Av Mattan - 1 november 2011 09:14

Men kan man vara tröttare än mig, det funderar jag verkligen på.

Trött i huvudet och trött på att väga sjugofem kilo extra, för jag kan

skriva under på att det är rätt så tungt. Men tänker man positivt så

borde jag inte bära så  mycket längre på detta, men det är så jävla

svårt att tänka så ibland. Men jag försöker, jag vill icket vara en gnäll-fia.

(jag har ju gnällt för hela veckan nu så nu får det vara bra).


Idag har jag en mindre punkt på listan för igår kopplade hjärtat in

våran fina nya bänkdiskmaskin, så no more diskning för mig!

Däremot ska jag ge mig på en promenad tror jag, ingen lång för

det orkar jag icket, men en liten sväng. Sen ska jag i kväll äta

ananas så det står ut genom öronen på mig! Fast det blir svårt

med tanke på att min mage verkar vara bottenlös nu för tiden,

men prova kan man ju alltid.

Ovido - Quiz & Flashcards