Alla inlägg den 8 november 2011

Av Mattan - 8 november 2011 21:38

Allt går toppen här hemma än fast Izak verkar vara lite utav en nattuggla,

precis som jag hade förutspått. Hade han fått bestämma hade han käkat

hela natten lång, tyvärr får han icket bestämma i detta fall!

Besök har vi haft de nyblivna far och mor föräldrarna, gamm-moster,

Sofie och Albin och sist men inte minst Emma. I helgen kommer faster

Cecilia hem, det blir mys det ska ni veta! Då ska Izak få besöka Hällsjö

och farmor och farfar för första gången, vilken upplevelse.


Snacka om att jag efter natten var trött som fan, som tur var fick jag

sova en och en halv timme alldeles nyss tacka gud för det.

Så nu är jag redo för en natt med gnäll och vakenhet fast jag hoppas

såklart att han tänker sova så sött som han gjorde i förrgår natt.

Nu när jag har lite mer koll vad gäller mat så tror jag att lillen kan få

en ganska så lugn natt ändå. (Nu ska jag inte säga för mycket men

hoppas kan man ju göra iallafall)! Nej, nu ska jag mysa med mitt hjärta

och njuta av lite egen tid med honom, älskade karl!!!


 

Go kinderna man vill pussa sönder!

Ovido - Quiz & Flashcards