Alla inlägg den 14 november 2011

Av Mattan - 14 november 2011 11:01

Första dagen utan mitt älskade hjärta hemma, om det är tomt? svar: JA!

Man blir verkligen bortskämd av närhet och sällskap när man har honom

hemma mer än en helg. Så nu är det bara att längta till julen då han kommer

vara hemma med oss mer än en helg igen, mys!


Så idag vaknade jag och Izak vid nio vilket jag tycker var bra jobbat

av honom, för natten som varit har han varit snäll. Förutom på förnatten,

då är det livat i luckan innan han fattar att vi ska sussa. När han sedan

har ätit på morgonkvisten så somnar han om så snällt så, gulle han.

Nu sussar han sött i soffan brevid mig tack vare att han fick extra

ersättning nu på morgonen. Får han inte det är han en ganska missnöjd

kille, men bara ibland. Åh min gud vad jag älskar denna lille kille!!


Jag älskar min fina, underbara lilla familj.   


Och vad vi ska göra under resten av dagen det återstår att se,

kanske vi ska ta oss en promenad om fogarna tillåter det.

Annars myser vi bara på här hemma, inväntar hjärtat på lunch

och tupplurar när lillen behöver.

 

Typ så här sover lillen nu.

Ovido - Quiz & Flashcards