Alla inlägg den 13 november 2011

Av Mattan - 13 november 2011 17:48

Man kan ju inte riktigt fatta hur fort tiden går egentligen.

Redan har en denna vecka gått vilket betyder att hjärtat börjar jobba

imorgon, det känns sådär. Nu när man är van att ha honom hemma hela

dagarna kommer det bli en aningens tomt. Fast ni ska nog se att jag har

att göra hela dagen ändå! Izak har varit rätt så missnöjd i perioder ända

från igår. Så halva natten har han legat mellan oss i sängen för första

gången, det fanns liksom inget annat som dög. Inte mig emot egentligen

för mys med mina pojkar är det bästa jag någonsin varit med om!


Farsdagen har vi firat med mys och vila, det behövs efter nattens bravader.

En liten sväng hos mamma och Peder och nu väntar vi på att lillen ska

vakna och äta så även vi kan få käka efter det. För tillfället sussar båda

grabbarna så sött, åååååh det gör ont i hjärtat att se dom så fina dom är!

Hela mitt liv har liksom fullit på plats bara över en dag.

Nu ska jag fundera på att väcka lillen för käk innan det blir för många

timmar mellan målen, stora pojkar ska tydligen ha mat ofta.

Appro på det vägde vi i Fredags på BVC, han hade gått upp till 5150g

(bara 20 ifrån födelsevikten) och växt en och en halv centimeter så

nu är han 58,5, våran "lille" bebis. Allt så bra ut och han verkar då

nöjd med käket han får med tanke på att han följer sin kurva så bra.

Nästa vägning blir på Onsdag då får vi besök av BVC, spännande!



Ovido - Quiz & Flashcards