Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Mattan - 5 maj 2011 10:54

Torsdagen är här för min del hade det gärna fått vara

Torsdag om tre veckor på pricken, då hade jag varit nöjd.

Men jag väntar snällt för den dagen kommer ju också.


Idag är det workshop på af som står på schemat, om jag är

taggad? Men ni skämtar! I was made för workshops.

Jag hoppas det går tok fort, jag har inte tid att sitta där en

hel halv dag för att shopa ett work jag har bättre saker att göra!

Dessutom är det ynka 3 veckor plus nån dag kvar tills jag börjar

jobba för sommaren. Så när folk börjar ta sig friheten och tar

sig semester då ska jag svettas, blöda och gråta. Iochförsig

vet jag inget annat på sommarn så för min del går det fint.

Men jag kan inte låta bli att vilja vara ledig när hjärtat ha

semester, men det får vi väl ta en annan sommar då.


Efter jag har shopat ett work idag ska jag gå på banken,

eller kanske jag ska göra det innan. Igår sket jag i det.

Sen ska jag laga mat själv (!) och äta själv (!) för min kille

ska smyga i skogen och skjuta äckliga bävrar. Så jag tar

mitt själv tillfälle i akt och gör det bästa av det, jag åker

till Fello och umgås med henne. Det var ju bara en sisådär

dryga tusen år sedan man såg hennes nuna. He bli bra de!


 

Ovido - Quiz & Flashcards