Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Mattan - 12 maj 2011 10:04

En dag med kvälls jobb, spännande att se hur detta går,

förhoppningsvis bättre än dag passet här om sistens.

Medan jag är på jobbet och roar mig åker hjärtat och pangar

bäver, för snart får man inte göra det längre enligt lagen.

Och laglig bör man kanske hålla sig om man ska panga med

vapen och diverse saker. Hade jag jagat bäver hade jag velat

använda typ en handgranat, förstår ni vad fränt. Men då ska

man ju var pricksäker när man kastar och det är jag inte.

Speciellt inte nu när nacken är ur led och jag har ont i den,

då kan jag inte ens kasta någonting en halv meter fram, eller bak.

Från det till detta; jag hoppas att det blir fint i helgen för då

har hjärtat lovat att vi ska åka till stugan och fiska. Jag saknar

att fiska som bara den! Dessutom har väl ingen av oss riktigt

bräckt den andra än vad gäller storlek av fisk. Sist fick Morgan

mest, men dom var ju knappt lika tillsammans som den jag fick

gången innan det så det bör ju står 1 - 1 eller 0 - 0, typ.

Men i helgen då jävlar drar jag upp gamm-gäddan ska ni se!


Nu ska jag ut med hunden, äta, göra mig redo för jobb,

lämna hunden hos morfar och sedan worka all night.


PS. prick om två veckor idag smäller det! DS.

Ovido - Quiz & Flashcards