Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Mattan - 30 maj 2011 11:13

Mitt i dagen sitter jag här, men inte så länge till.

Jag tänkte nämligen få bort disken sen helgen innan

jag gör mig redo för en kväll på jobbet. Och innan mitt

kära hjärta kommer hem, så ser det lite trevligare ut.


Imorse ställde jag mig på vågen, bara för att se liksom.

Och ja se på fan, nu har jag gått upp fem hela kilo, men

för att vara i vecka 19 borde det inte vara så mycket va.

Skit samma, upp i vikt ska jag ju. Jag kommer bli som

en mänsklig flodhäst, så var redo!


Imorgon är jag ledig efter helgens jobb, då skall här

tvättas, klippas och färgas hår och sedan skall det packas.

För på Onsdag efter fem åker vi ner-över och f a n vad

jag längtar! En mini semester är vad vi behöver vi två.

Eller tre, vi är ju faktiskt tre.

Ovido - Quiz & Flashcards