Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Mattan - 27 maj 2011 16:07

Härligt med Fredag idag, dessvärre betyder det inte sin

vanliga mening för jag jobbar hela helgen. Men det betyder

iallafall Fredagsmys med hjärtat och det gillar jag!

Mini och jag var nyss ute och traska en liten sväng, det gjorde

vi bra för precis när vi kom in började det regna. Tajming.


Nu ska jag gå och vila ett tag, är så ruktigt trött idag.

Jag undrar om det är vädret eller om det är kroppen som

inte tagit igen sig sen jag var uppe före tuppen. För nu

förtiden tar det ju enorm tid att repa sig efter någon

aktivitet. Vare sig den är psykisk eller fysisk. Men vad

gör det? Jag älskar min tillvaro mer än någonsin.


Nej vila var det, ända tills min älskling kommer

hem och pussar på mig. High life my friends!

Ovido - Quiz & Flashcards