Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Mattan - 26 maj 2011 12:08

Men hörreni, nu är dagen D äntligen kommen.

Dagen då kära Lövet tar sin examen och blir en fin fin

behandlingsassistent. Och dagen då vi äntligen fick se

våran lilla sparv sprattla omkring i min mage! Jag tror

jag bestämt måste smälla av!!! Den tjuriga ungen ville

inte visa sin bästa sida när apparaten börja köra på magen,

så den sidan får vi se när den kommer ut. Jag säger då bara

det till alla som inte har varit med om dylikt, vänta ni bara!

Helt fantastisk känsla och vi är överlycklig såklart.



Så nu ska jag försöka landa på planeten jorden igen,

vilket kommer bli svårt. Jag ska dammsuga och sedan

kommer käre Soffan på besök, vi ska granska ULbilderna.

Ikväll åker jag och hjärtat till älskade Lövet och grattar

henne på sin examens dag. GRATTIS bästatste du!

Ovido - Quiz & Flashcards