Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Mattan - 24 maj 2011 13:24

Jag vet inte riktigt om ni verkligen har förstått att det

faktiskt är Juni snart(?!) Det betyder nästan att det snart är

höst, och vinter, julafton och nytt år. Nu går de fort hörreni!

Dom säger ju det att ju äldre man blir ju fortare går de, inte

mig emot för tillfället men förstår ni när man sitter vid

fönstret 90 bast och ser att vår blir till vinter osv. För sånt

gör man när man är 90, kollar ut genom fönstret och är nyfiken

på allt som röch (röres) ute.


Dagen till ära har jag inhaldlat hundmat, viktig detalj att ha hemma.

Nu väntar jag på Peder som ska hämta halva hundmats påsen, sen

ska jag äta lite lunch eller nått. Kanske inviga våra nya flingor med

choklad, jag tror nästan det. Hoppas dom är goda, annars blir jag tokig!

Imorgon ska jag upp tidigare än tuppen för att skjutsa älskade

moster till tåget i Sundsvall. Är man snäll så är man!

Sen ska jag bara längta hela långa dagen, till vad kanske jag berättar,

eller så kanske inte. Ska sova på saken.

Ovido - Quiz & Flashcards