Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Mattan - 2 februari 2012 21:36

Men tjeenare, kass på att blogga.

Vafan det har ju hänt en massa saker denna vecka, sånt som har gjort att

jag inte har tänkt en tanke på att ens öppna datorn. Vi började denna vecka

med plötslig feber för min del, 39.5 kom toppen upp i. Efter en Alvedon på

eftermiddagen svettades jag bort den och sen såg vi inte den nå mer. Konstigt!
Men förstår ni, då så kom den tillbaka en sväng om (tror jag) i förrgår natt, jag

vaknade av att jag frös så jag skakade under duntäcket. Så jag gjorde som så

att jag väckte hjärtat och sa att han var tvungen att hålla om mig och tydligen

lyder han rätt bra i sömnen. Han svettades och jag fortsatte att frossa, sen vart

jag så trött att jag somna skakandes. Vaknade dock feber fri och har inte haft

någon sen dess, mucho konstigt om ni frågar mig! Izaken har kommit på att han

kan sitta upp med hjälp av mor eller far, eller vem som helst egentligen, och det

är nu lite utav en ny favorit. Då inte sitta i nått knä, för det kan vara lite töntigt

efter ett tag, men sitta själv det är grejer det! Sen har vi ju också introducerat

tjugo graders kyla i Izakens liv, jag vet inte om det vart någon speciell reaktion på det.

Idag har vi firat hans tre månaders dag med en spruta i varsitt ben, det är kärlek de.

Det gick faktiskt förvårnadsvärt bra med tanke på att jag hade väckt honom och

hållit honom vaken när han höll på att somna i väntrummet. Dutti kille den där

Izak Persson måste jag säga! Snygg är han å för den delen.


Imorgon är det redan Fredag och glad är jag för de.

Jag menar, det betyder ju att hjärtat mitt är ledig med oss i två dagar.

Plus att det betyder att vi säkert måste isolera inne med tanke på att

den där rysskylan är här och hälsar på. Kan ju inte bli annat än en mysig helg de!

Kanske lite syre fattig eftersom vi har kass luft här hemma, men det får man ta.

 

Gullhövve mitt!   

Ovido - Quiz & Flashcards