Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Mattan - 28 februari 2012 20:40

Här sitter jag med en ny äten Izak stoppad i säng och ett hjärta på gymet.

Hur humöret är? Ja men faaaantastiskt fullt av hormoner (skulle jag tippa på),

inte vet jag om det är skit pillrerna (p-piller) som slår till med en tripp eller

om jag bara är såhär nu för tiden. Jag hoppas innerligt på det först benämda!

Det är själva fan i vilket fall som hellst för jag orkar verkligen inte mer

hormoner än det som har bjudits på senaste året. Detta måste ju vara ett

gigantiskt bevis på att man inte ska jävlas med kroppen med en massa piller,

stavar, ringar och skit. Inte nog med att mina stackars närmaste får sig en

otrevlig snorunge att göra med, så mår ju jag så förbenat dåligt! Och då inte

dåligt som illa utan jag mår bara dåligt. Ni vet (brudar) sådär som man kan må.

Ful, blä, tjock, less, irriterad, ännu mer tjock, ännu mer ful och sist men inte

minst lite extra tjock. Så där lite extra bara för att jag har kvar nio kilon från

här om sisten som jag börjar störa mig på deluxe. MEN när jag är duktig på att

röra mig så får jag långnäsa efter det för då kommer smärtan i fogarna. Inte coolt!


Nu kommer min kille hem så nu ska jag mysa, hörs hej!

Ovido - Quiz & Flashcards