Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Mattan - 24 februari 2012 20:33

Äntligen Fredag kväll, som jag har längtat!!!

Dagen har bestått av en promenad ner till Emma och där myste vi på

och pysslade med dopkorten och skamden som ger sig, snart är alla färdiga.

Efter fem kom hjärtat och plockade upp mig och Izak och vi styrde kosan mot

affären för att handla Fredagsmys. Efter middag vart det bus och mys med

Izaken, det är liksom hans bus och mys stund på dagen det. På kvällen är enda

gången har är vaken tre timmar i sträck (oftast) och då måste man vara nära

honom, helst ska man ligga brevid honom eller ha han i knät. Nu har han nyss

fått mat av mig, det lilla jag kan ge, och nu ger pappan ersättning i sängen

sedan är det nattinatt för lillen vilket lär vara skönt för honom!


Detta betyder att jag kommer få rå om min stora älskling resten av

kvällen, alldeles själv han och jag. Snacka om att soffmys skall serveras, HEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards