Alla inlägg den 5 november 2010

Av Mattan - 5 november 2010 08:02

Men godmorgon everyhopa!

Bäste starten på dagen då man får komma hem till

en uppvärmd säng med en grabb man älskar på plats.

Han är nu skickad till jobb och jag ska ta och klä på

mig annat än morgonrock så jag kan gå ut på en

promis med Mini. Hädan efter ska vi verkligen

promenera mer än vanligt, för jag råkade väga mig

i natt. Tur att jag satt ner på vågen för annars hade

jag förmodligen smällt av och slagit mig hårt!

Skämmes på mig, nu vill jag börja träna, gå, simma,

gymma vad fan som helst för så här kan det ej vara!


Så jag börjar med en promenad med Mimpan

hon kommer inte digga en promis denna tid

men det skiter man väll i. Sedan ska jag sussa

så jävla sött ända tills jag vaknar! (eller max till 15).

Ovido - Quiz & Flashcards