Alla inlägg den 19 november 2010

Av Mattan - 19 november 2010 16:46

Efter en dag i Långsele tänkte jag att jag skulle gå en

promenad med Mini. Det sket vi i, satan i gatan vad

kallt det var i helt fel kläder. Dessutom hade Mini noll

kläder på sig, så hon tyckte jag var bra dum i huvudet.

Så vi gick in igen, vilket hon tyckte var den bästa idén,

för nu får hon tugga på sitt äckel ben. Jag sitter och

räknar minuter, fatta vad långa dom kan vara ibland.

Nu är det tio kvar, öka takten sista kvarten!


Imorgon är det Lördag vilket innebär...ingenting!
Den här helgen vill jag verkligen njuta av. En hel

helg med Morgan, det var ett tag sedan det.





Av Mattan - 19 november 2010 11:05

Äntligen Fredag, denna dagen är hemskt efterlängtad!

Jag ska ta och klä på mig, åka en sväng på stan för

att sedan bege mig mot Långsele. Ska hänga i gäng

med Lövet och hennes mor, härliga tider.

Ska bara...titta färdigt på Räddningspatrullen, ni vet

Piff och Puff. Förr i tidens tecknat är bra mycket

bättre än dagens alla animationer. Fantastiskt att

Oskar sitter i en kopp och badar bubbel med en

brustablett. Ne, nu ska jag kleta på mitt ansikte.


Ovido - Quiz & Flashcards