Alla inlägg den 26 november 2010

Av Mattan - 26 november 2010 10:51

Jag är aldrig uppe med tuppen nu för tiden, sånt

är tydligen töntigt. Men nu är jag vaken, ny fikad

och ny promenerad. Så nu ska jag göra mig ordning

innan mamma hinner ringa femton gånger och

stressa mig. Vi ska gå på stan vilket var en evighet

för min del, säkert för mammas del också.


Sen lämnar jag bort Mimpan idag till jajja

resten av helgen. Konstigt det där, ibland är

det skönt att vara hundlös och andra gånger

känns det tomt. Den här gången känns det

som både och, men vi ska ju faktiskt inte

vara hemma särkilt mycket under helgen

så det är ju lika bra.


Höpp, jag som skulle skynda mig!
Denna inernet värld kidnappar min

hjärna ibland, helt värdelöst.

Här skall sminkas och fixas frillan.

Ovido - Quiz & Flashcards