Alla inlägg den 11 november 2010

Av Mattan - 11 november 2010 15:56

Vad jag har gjort denna Torsdag?

Ja ingen-jävla-ting. Förutom att Lövet har

varit på besök, jag fixade Morgans lunch,

promenad med Mini och ett telefonsamtal.

Och tittat på "Teen mom" såklart, men det är

ju så nedrans spännande. Fast egentligen är

det inte det, när dom sitter fast i samma

onda cirkel hela tiden vissa av dom.

Ändock är det mitt program och jag avgudar

verkligen tjejerna som är med, snacka om

att  vara starka! (oh my, tönt-varning på

fröken Wallinder. Nog om den serien).


När hjärtat slutar jobba ska vi åka

och handla inför dagens och morgondagens

middag. Sen kommer Lövet på middag

idag, det gillas mycket!

Efter det blir det en lång promenad idag

också, igår sprang vi på tre rådjur och

två rävar, undra vad vi ser idag.

(Tur hjärtat var med igår, annars hade

jag lagt mig i fosterställning och vänta

på att bli översnöad, typ).

Ovido - Quiz & Flashcards